Legyen szó külső vagy belső üzenetváltásokról, ügyfélélmény növeléséről vagy figyelmeztetésekről a logisztikának a mobilkommunikáció az egyik alap pillére.
Küldjön emlékeztetőket ügyfelei számára arról, hogy mikor és hogyan érkezik csomagja. Értesítse partnereit a rendelések megerősítéseiről és a szállítás részleteiről.
Használja az üzeneteket belső kommunikációra is. Üzenjen sofőrjeinek, szállító kollégáinak és a raktárosoknak. Biztosítsa a zavartalan működést az egész értékláncon keresztül.
Bizonyosodjon meg arról, hogy partnerei elégedettek azzal, hogy mikor, hogyan és hova kerülnek a csomagok szállításra. Azon a csatornán üzenjen ügyfeleinek amit ők választanak. Adjon nekik további lehetőségeket a szállítással kapcsolatban.
Legyen szó az iparág bármelyik részéről, mi tudunk segíteni. Használjon üzeneteket értesítőkre, státuszváltozásokra és emlékeztetőkre. Adjon további lehetőségeket, szállítási idő és helyszín módosítások, vámügyintézés stb. A leggyorsabb és legmegbízhatóbb módja az ügyfél elérésének az SMS-ben vagy az ügyfél által választott csatornán értesíteni őt a csomagot érintő információkról. Legyen szó pick-up pontokról vagy otthoni szállításról a hatékony kommunikáció csökkenti a logisztikai cégek költségeit.
Több termékünk is van, mellyel segíteni tudjuk a logisztikai értéklánc szereplőit. Például:
Ezen túlmenőe már a következő csatornákon keresztül is tud ügyfeleivel beszélni: