We would love to hear from you and discuss your needs. Let us know how to reach you and we will contact you
Legyen szó külső vagy belső üzenetváltásokról, ügyfélélmény növeléséről vagy figyelmeztetésekről a logisztikának a mobilkommunikáció az egyik alap pillére.
Küldjön emlékeztetőket ügyfelei számára arról, hogy mikor és hogyan érkezik csomagja. Értesítse partnereit a rendelések megerősítéseiről és a szállítás részleteiről.
Használja az üzeneteket belső kommunikációra is. Üzenjen sofőrjeinek, szállító kollégáinak és a raktárosoknak. Biztosítsa a zavartalan működést az egész értékláncon keresztül.
Bizonyosodjon meg arról, hogy partnerei elégedettek azzal, hogy mikor, hogyan és hova kerülnek a csomagok szállításra. Azon a csatornán üzenjen ügyfeleinek amit ők választanak. Adjon nekik további lehetőségeket a szállítással kapcsolatban.
Legyen szó az iparág bármelyik részéről, mi tudunk segíteni. Használjon üzeneteket értesítőkre, státuszváltozásokra és emlékeztetőkre. Adjon további lehetőségeket, szállítási idő és helyszín módosítások, vámügyintézés stb. A leggyorsabb és legmegbízhatóbb módja az ügyfél elérésének az SMS-ben vagy az ügyfél által választott csatornán értesíteni őt a csomagot érintő információkról. Legyen szó pick-up pontokról vagy otthoni szállításról a hatékony kommunikáció csökkenti a logisztikai cégek költségeit.
Több termékünk is van, mellyel segíteni tudjuk a logisztikai értéklánc szereplőit. Például:
Ezen túlmenőe már a következő csatornákon keresztül is tud ügyfeleivel beszélni: