We would love to hear from you and discuss your needs. Let us know how to reach you and we will contact you
Segítse ügyfél szolgálatát azzal, hogy olyan információt oszt meg vásárlóival ami fontos számukra.
Azzal, hogy azt a kommunikációs csatornát választja amit az ügyfelei preferálnak sokban könnyíti a velük való kapcsolattartást. Hatékonyan és megbízhatóan tud információkat küldeni. A Mobil készüléken fogadott üzeneteknek van a legmagasabb megnyitási aránya.
Tartsa simán, egyszerűen az üzlet menetét azzal, hogy frissítéseket, változásokat és emlékeztetőket küld ügyfeleinek.
Küldhet riasztásokat nyitva tartás változásokról, házhozszállítási pontokról, erősítse meg vásárlási szándékát vagy küldjön emlékeztetőt orvosi időpont foglalásokról. Ügyfelei bármilyen csomagküldéssel kapcsolatos tájékoztatót is kaphatnak.
Éreztesse ügyfeleivel, hogy biztonságban vannak, amikor bankjuktól figyelmeztetéseket kapnak vagy riasztást valami gyanús tevékenységről. Egyszer használatos jelszavak küldésére vagy két faktoros autentikációra is lehet használni. De nem csak a KKV és a bank szektornak vannak megoldásaink. Tudunk segíteni kormányhivataloknak, non-profit szervezeteknek. Ahhoz, hogy egy figyelmeztetésből kétoldalú kommunikáció tudjon válni, ahhoz pedig a LINK Conversations-t ajánljuk.
Használjon üzeneteket rendelés megerősítésekre, lemondásokra, aktiválásra, emlékeztetőkre és riasztásokra. Használja repülőjáratok kapcsán, helyhez kötött információ megadásához, asztalfoglaláshoz, orvosi időpont foglaláshoz stb..
Értesítéseket az alábbi csatornákon keresztül küldhet:
De figyelmeztetők, riasztások, emlékeztetők és egyéb kérések küldésére használhatja a a következő termékeinket is: